Głównym celem tego typu marketingu jest przede wszystkim przesyłanie treści reklamowej oraz pozyskiwanie kontrahentów.

W internecie występuje dużo rozmaitych ofert dotyczących internetowego marketingu. Na frazę marketing właściwie każdy biznesmen podnosi się z krzesła i zaczyna uważnie słuchać, dlatego że ten temat jest dla każdego posiadacza spółki niezmiernie ważny.

Czym w istocie jednak jest marketing internetowy? E-marketing jest to forma marketingu, która jako kluczowego medium używa strony www (ang. World Wide Web) a ponadto globalnej sieci internet. Głównym celem tego typu marketingu jest zwłaszcza przesyłanie treści reklamowej i pozyskiwanie klientów. Przykładami takiego rodzaju reklamy mogą być np różne banery z logo przedsiębiorstwa i odnośnikiem do strony internetowej www naszej korporacji które zamieszczone są na różnego typu stronach, rezultaty wyszukiwarki internetowej (czym lepiej pozycjonowana jest nasza strona tym znacznie więcej potencjalnych klientów ją zobaczy) lub wszelakiego typu reklamy multimedialne, które mogą być interaktywne, w formie króciutkich prezentacji lub filmów. W wszelkiego typu działania w tym obszarze trzeba też wliczyć różne reklamy i wszelkiego rodzaju aktywność na serwisach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter albo Snapchat.

Początkowo natomiast internetowa reklama polegała przede wszystkim na tak zwanym mailingu. Polegało to na wysyłaniu reklam w formie elektronicznej. Dzisiaj takie maile są częstokroć traktowane jako spam, jednak pomimo to bywa to nadal bardzo modna forma marketingu internetowego. Jeżeli posiadamy własną spółkę, z pewnością warto poświęcić czas na rodzaj takiego marketingu. Jest to bardzo ważne zagadnienie,które pomoże nam zbudować wszechstronną bazę kontrahentów a także pomoże dostać się do o wiele większego grona osób.

Źródło: Evolve

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *