Dla bardzo wielu osób reklama na Facebooku oraz piksel Facebooka to zdecydowanie nowość.

Facebook to bardzo popularny portal społecznościowy na świecie. Dzięki tak bardzo dużej liczbie użytkowników i światowej jego znajomości stał się niezmiernie efektywnym narzędziem marketingowym. Liczba użytkowników zbliżająca się do dwóch miliardów całej kuli ziemskiej powoduje, że szczególnie dla światowych marek jest bardzo wartościowym medium reklamowym. Ogromnym plusem promocji na Facebooku jest nie tylko jej duży zasięg, ale także możliwość szczegółowego targetowania działań marketingowych. Fachowcy od spraw marketingu mają do dyspozycji mnóstwo parametrów, jak płeć,miejsce zamieszkania,wiek lub zainteresowania, dzięki czemu potrafią wycelować daną reklamę do dokładnie sprecyzowanej grupy targetowej. Ale reklama to jedno, a jej efektywność to drugie. W sytuacji Facebooka by zbadać, czy i jak odbiorca zareagował na wyświetloną mu reklamę koniecznie potrzebny jest tzw, piksel Facebooka. To nic innego jak kod java script, który pobiera się z panelu na Facebooku. Dla bardzo wielu ludzi promocja na Facebooku a także piksel Facebooka to nowość i stąd często szukana jest informacja, jak zainstalować piksel Facebooka? Wbrew pozorom nie jest to trudne do zrobienia i polega na wklejeniu części kodu java script który pobrany jest z menadżera reklam do obszaru head w stronie, na którą przekierowywana jest reklama. Dzięki pikselowi Facebooka możliwe jest przejrzenie efektywności naszej reklamy oraz zbadanie konwersji leadów.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *