Stosowna dieta…

Bardzo dużo kobiet śni o smukłym a także jędrnym ciele. Lecz niestety walka z dodatkowymi kilogramami nie jest łatwa. Odpowiednio zbilansowana dieta i sport to klucz do sukcesu i uzyskania wymarzonych wyników. Nawet w kilka miesięcy będziemy mogli osiągnąć idealną sylwetkę. Jak schudnąć z brzucha i ud? Sposobów na to jest dużo. Przede wszystkim „brzuch robi się w kuchni”. Nie powinniśmy zapomnieć o zdrowej diecie. Przede wszystkim podstawą jest pięć posiłków każdego dnia, a też duża ilość wody. Trzeba pamiętać, iż niewielka dawka pożywienia może powodować znaczne nagromadzanie się tłuszczu. Organizm nasz magazynuje, bo przyzwyczajony jest do skrajnego wygłodzenia. Lecz niestety korzystnie to nie działa na naszego ciała. Następnym mitem jest jedzenie posiłków do godziny osiemnastej. Oczywiście jedzenie tuż przed snem jest niewskazane. Ostatni posiłek powinien być skonsumowany na mniej więcej 3 godziny przed położeniem się do łóżka. Uda to zmora sporej ilości kobiet. Dla wielu z nich ideałem jest słynna przerwa pomiędzy udami. Niewiele osób ma pojęcie o tym, że jej występowanie uwarunkowane jest indywidualną budową figury danej osoby. Jeśli chcielibyśmy ją trochę podkreślić, to bardzo dobrym rozwiązaniem są treningi na partię wewnętrzną ud. Są to wszelakiego rodzaju przysiady w bok czy też pajacyki. Pomóc nam może też bieg w miejscu oraz skakanie na skakance.

Zobacz: Tabletki na Cellulit

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *